Espectacle en català

75 minuts

Recomanat a partir de 6 anys

Sinopsi

Estàs preparat per descobrir la nova definició de ‘Show’?

The (R)Evolution Show és un concert coral com no n’has vist mai. Un recorregut vibrant a través d’una dècada musical on el cor evoluciona davant teu, amb cançons icòniques, coreografies enèrgiques, veus potents, nous sons i una posada en escena cada cop més impactant. Tot plegat, amb una connexió única amb el públic que et farà cantar, ballar, plorar, formar part del moment¿ tindràs ganes de pujar a l’escenari!

Això no és només un concert¿ és La (R)Evolució!

Fitxa artística

Autoria: Barcelona Show Choir
Direcció musical: Gerard Ibañez

Músics:
Daniel Giró – Piano
Nil Casals – Bateria
Alan Pribizchuk – Baix

Arranjaments: Gerard Ibáñez (corals), Daniel Giró (músics)
Dramatúrgia: Núria Galiano, Irene Cabedo

Coreografia i il·luminació: Judith Sabaté
Vestuari: Anna Martín, Domenico Vuolo

Coordinació tècnica i artística: Pau Voces, Núria Galiano, Irene Cabedo
Comunicació: Ricard Mas, Silvia Colell
Màrqueting i comunicació del teatre: Focus

Tècnic de llums: Toti Ventosa
Tècnic de so: Joan Gil
Cap tècnic del teatre: Aleix Arbonès
Tècnic del teatre: Víctor Bartolomé

 

Amb el suport de: VEU Barcelona Music Experience

Agraïments: Danceescool i Espai Jove les Basses

És una producció de SomRiures ShowChoir

Tarifes especials

  • Major de 65 anys – 15% dte. els dimecres i dijous*
  • Carnet família nombrosa o monoparental – 15% dte. dimecres i dijous*
  • Carnet de persones amb discapacitat – 15% dte. per a totes les funcions excepte 31/12* Només vàlid pel titular.
  • Acompanyant carnet de discapacitat – Entrada gratuïta per a totes les funcions excepte 31/12* (cal fer la compra per la web o a la taquilla del teatre). Promoció vàlida exclusivament per a carnets de discapacitat que especifiquin que el titular ha d’accedir amb 1 acompanyant.
  • Menor 35 anys – 15% dte. els dijous*
  • Carnet Jove – 15% dte. dimecres*Els descomptes no són acumulables
    *Tots els descomptes són aplicables en funció de l’aforament disponible, excepte festius i determinats espectacles de caràcter familiar, infantil i d’altres.

Accessibilitat

Atenció especial i accessos per a persones amb mobilitat reduïda

Accessos i banys adaptats per a persones amb mobilitat reduïda.
Per a comprar un seient de movilitat reduïda, siusplau truquin a la taquilla del teatre i efectui la reserva. El mateix dia de la funció la podran pagar fins a mitja hora abans de l’inici.

Atenció especial per a persones amb diversitats auditives

El teatre compta amb l’instal·lació d’un bucle magnètic que permet millorar l’experiència a les persones amb disminució auditiva.
El personal de sala els proporcionarà el servei i qualsevol informació complementària que necessiteu.

Comprar

Entrades
Vine en Grup