Sinopsi
«EROS és l’altra cara d’Ànteros. Un disc de 12 cançons, 12 històries d’amor de totes les mides, formes i edats. Interpretat per l’Eloi Gómez i la Núria Llausí, farem un viatge des de l’efervescència del primer amor, fins la tendresa d’aquells que s’han acompanyat al llarg de tota una vida. Mantenint l’essència de la teatralitat amb unes lletres inspirades en històries reals, trobarem personatges molt diversos enfrontant-se a aquest univers desconegut que la ciència encara no és capaç d’explicar: l’amor. Aquest concert dramatitzat és molt més que un disc ja que hibrida la música amb la paraula i la interpretació.»
Fitxa artística
Música, Lletres i Direcció Artística: Núria Llausí
Producció Musical: Unai Eizagirre i Miquel Cuxart (Inpulse Produccions)
Intèrprets: Núria Llausí i Eloi Gómez
Teclats: Gerard Alonso
Baix Elèctric: Pol Barbé
Guitarres: Unai Eizaguirre
Bateria: Dani Katena
Aquarel·les: Mireia Lucas
Disseny Gràfic I Fotografia: Júlia Cortina
Management: Sílvia Mercè i Sonet
Tarifes especials
- Major de 65 anys – 15% dte. els dimecres i dijous*
- Carnet família nombrosa o monoparental – 15% dte. dimecres i dijous*
- Carnet de persones amb discapacitat – 15% dte. per a totes les funcions excepte 31/12* Només vàlid pel titular.
- Acompanyant carnet de discapacitat – Entrada gratuïta per a totes les funcions excepte 31/12* (cal fer la compra per la web o a la taquilla del teatre). Promoció vàlida exclusivament per a carnets de discapacitat que especifiquin que el titular ha d’accedir amb 1 acompanyant.
- Menor 35 anys – 15% dte. els dijous*
- Carnet Jove – 15% dte. dimecres*Els descomptes no són acumulables
*Tots els descomptes són aplicables en funció de l’aforament disponible, excepte festius i determinats espectacles de caràcter familiar, infantil i d’altres.
Accessibilitat
Atenció especial i accessos per a persones amb mobilitat reduïda
Accessos i banys adaptats per a persones amb mobilitat reduïda.
Per a comprar un seient de movilitat reduïda, siusplau truquin a la taquilla del teatre i efectui la reserva. El mateix dia de la funció la podran pagar fins a mitja hora abans de l’inici.
Atenció especial per a persones amb diversitats auditives
El teatre compta amb l’instal·lació d’un bucle magnètic que permet millorar l’experiència a les persones amb disminució auditiva.
El personal de sala els proporcionarà el servei i qualsevol informació complementària que necessiteu.